Thursday, May 05, 2005

Time Flies

Baby Rizq dah semakin besar dan semakin cerdik sekarang nie. Dah 6 1/2 bulan. Walaupun macam tu, aku masih terasa that he is still my little baby (at least in my heart).

He has start eating cereal now. I read a lot about babies in the internet. Gotta learn because I don't have lots of experience in raising them. Nak kasik makan pun susah. Ada yang kata boleh kasik thru bottle.. and ada yang kata baby can easily choke when feeding thru bottle. It's better to spoon feed them. That is only one slice of the many slices that I have to go thru...

Itu baru salah satu dari banyak benda yang aku kena belajar. Aku juga terpaksa bertanya kepada member member yang lebih experience dan lebih pakar dalam hal ini. Mampu kah aku untuk membesarkan anak aku dengan sebaik yang mungkin? Aku takut satu hari nanti aku gagal menjadi seorang mummy yang baik. Aku tak mahu in the future anak aku akan menerima akibat dari perbuatan aku yang tak dapat membesarkannya dengan baik.

1 comment:

atehlaila said...

Tak per..ko still dlm learning process. For the time being memang ko akan risau sikit..tapi rizq akan berubah naturally..