Thursday, August 20, 2009

Bye Semua...

Just a Quick Update

1. Aku dah berpindah ke rumah baru di Sunway Kayangan. Tengah bz unpack bebarang...

2. Will be on leave for a few days. Maid belum sampai. BB sitter tak ada di tempat baru. So kena jadi surirumah jaga anak... hu..hu...

See U when I see U!!

Selamat Berpuasa Semua...

9 comments:

Ibu Emir said...

wah wah wah, house warming please :p

atehlaila said...

cepat2..upload gambau umah baru

HappyIrfa said...

aku ingat ko by-bye sbb nak tutup blog.hehe ;-)
salam ramadhan yer.kim salam buat rizq

Alinlai said...

bestnya :) camno posa kat umah baru ke ke ke lain ke rasanya?

cikdinz said...

pindah umah ye...

NONIE AZIZ said...

laaaaa...dah jadi kejiranan aku kekekekeke..sib baik masa angkat barang hang tak ingat kat aku kan? kekekek

.:HalogAmora:. said...

bila mau hse warming...wa nk dtg beb! ini kali janji haha

Mummy Rizq said...

mira - coming soon....

ateh - hang kena datang.. tak nak upload gambar toh hang.. hee...

irfa - salam peluk cium dah kat rizq..

alin - poser di rumah baru lebih puas rasanya....

cikdinz - iyer lah cik din.. jemput2 lah..

nomie - aku ingat kat hang, tapi tak sampai hati nak mintak tulunnn...

halo - insyaallah.. kalo ada aku akan heboh2kan. nanti datang erk!

Pnut said...

mar-umah baru, kang musti ada berita baru buat kami..

aku masuk rumah baru, ingat nak rileks kemas rumah bagai..tup-tup pregnant lak..setelah bertahun aku menerai dengan gigihnya, akhirnya pada usaha ala kadar kami buat tetiba berhasil pulok...

hiks...

member-member aku pun ramai gak, masuk rumah baru, pregnant lak