Tuesday, July 26, 2005

Bangkok..Here We Come

I'm off to Bangkok with my hubby tomorrow. Seronok pun ada, sedih pun ada. Seronok sebab this is the first time I'm going to Bangkok semata mata untuk shopping. Furthermore, this is my first trip after I gave birth to Rizq. Sedih sebab terpaksa tinggalkan Rizq walaupun cuma untuk 3 hari saja.

Aku cuma risaukan Rizq kalau dia nak tidur malam sebab dia tak biasa dengan orang lain. Tambah tambah dia masih breastfeeding. Kesian kan.... Bukannya tak nak bawa dia ke Bangkok, tapi the place is not very suitable for him. Mungkin tahun depan bila dia dah besar sikit, dia boleh ikut kemana saja mummy & daddy pergi!

His first tooth baru nak keluar and he has taken his first few steps last weekend. How proud we are to be your mummy and daddy!

2 comments:

Anonymous said...

juz surf in. nice & sweet blog. salam ukhuwah. :)

atehlaila said...

Yahoo..mummy & ddy tak der..yahoo...I'm free...

aku terbayang2 "mungkin itu yg rizq katakan"