Friday, April 14, 2006

Mari Beronggeng!

He....heee.. jgn terkezut, jgn terperanjat. Tajuk jer cam tu. Sebenarnya aku tak ler seganas itu.

Malam ni aku nak pergi tengok penyanyi feveret aku buat show. Nak tawu saper feveret singer aku? SHEILA MAJID. Dari aku sekolah.. waktu dia tengah femes ngan lagu Pengemis Muda, sampai ler agaknya sekarang dah jadi pengemis tua, aku masih maintain syok ..eh! minat kat dia.

Malam ni ada prelude AIM kat Hard Rock Cafe.. and Sheila Majid is performing. Aku ngan member member (termasuk le laki kesayangan aku tu) nak gi tengok. Aku memang jarang miss any show or konsert by Sheila Majid ni. Selalunya laki ku tak ikut.. tapi tah kenapa dia nak join pulak kali nie. Tarak kisah ler tu. Janji aku leh enjoy.

Tadi kat umah aku dah pesan ngan bibik.. "malam ni ibu balik lambat. Mungkin pukul 11 kut"..

Sibuk sibuk dia tanya aku kenapa lambat ler.. nak pergi mana ler.. Dia tu bukannya apa. Dia risaukan Rizq meragam sebab Rizq tak biasa kalo dah malam mummy & daddy tak sampai sampai umah. Start ler gelisah. Nak buat apa pun tak kena.

Tapi.. mummy & daddy pun needs some time off dear..OK!

1 comment:

Kaklong Syikin said...

hmm betui tu, parents perlukan masa sendiri gak,esp.utk keluar dating :)