Thursday, February 23, 2006

Cilok Sekejap

Sempat masuk opis sebelum ke Concorde pagi nie. Sesajer cek email & update blog sesikit. Sempat jugak jenguk perkembangan blog kengkawan yang lain.

Biasa nya radio apa yang you all dengar pepagi?? Ada tak sesaper yang dengar Mix.fm pagi nie? Kepada yang dengar, korang dengar tak game show perfect match? Kalau korang nak tahu, yang pagi tadi tu aku ler ngan hubby. We all dapat voucher Giant RM250.. Selamat groceries aku bulan depan. Hee..hee...

Aku ni memang suka masuk game show. Yang paling banyak aku dapat dari Mix.fm ler. Last month dapat voucher makan La Bodega. Then dulu aku pernah dapat pizza voucher, goody bag..etc. Seronok tau masuk benda benda macam nie. Fast & easy money. Kalau tak menag pun tak per. Mesti dapat sagu hati kan!

Pas tu. game show TV pun aku pernah masuk. Dulu waktu Celebrity Square tu memula kuwar kat NTV7, aku salah sorang pesertanya. Peserta yang ketiga masuk TV kok tak silap. Dapat gak close to 10K. Pas tu. Kunci Khazanh musim baru pun aku dapat. Tapi aku tak gi sebab time tu ada hal. tak per lah. Tak der rezeki. Ni aku dah register untuk Roda Impian tapi blom dapat kena panggil lagi.

Aku pun tak tahu camana aku boleh ter ekstreme kat benda benda cam ni. Tapi aku bukannya menyusahkan orang kan. So tak salah, betul tak???

7 comments:

Arena said...

tak salah..tak salah.. aku tak pernah dapat masuk contest kat radio tuh. memanjang dial tak dapat.. boring aku.. psstt nanti ko nak kuar TV utk roda impian update la kitorg, we'll be cheering 4 u.. hehhehe

NONIE AZIZ said...

hehehehe...wahhhh..bestnyer...RM 250...banyak tu...MR pun sama ngan Arena...nanti kalau dapat kuar tv utk roda impian bagi tau awal2 nanti buleh MR kecoh satu kampung...kawan blog wa masuk tv beb!!muahahahaha...Selamat menghabiskan duit di Giant!!

Angah said...

tak pernah try tp bunyi macam menarik.. kena try.. motivated by MONEY and GIFT eheh

Anonymous said...

Achik memang keles...good luck for Roda Impian, pernah dpt panggilan audition tapi nak balik kampung so terbayang2 duit ada sayap terbang pelan2...tadak rezeki maaa....

-lyn-

kasutVINCCI said...

mb, tak sabar nak tgk awak dlm roda impian. Nanti kalau dpt bagi tau eh. Teringat ingat hang nadim slalu ckp "wang beccar, wang beccar" .

Mummy Rizq said...

arena-harus..harus.. aku akan hebohkan kalo aku dapat masuk roda impian..he..hee

MR-memang RM250 tu lepas beli beras dua tiga kampit, susu anak dua tiga tin..n pampers!!

angah-try ler. tak rugi apa apa. untung lagi ada kalo dapat!

anonymous(lyn)-ala.. rugi ler tak gi roda oimpian. naper tak pass???

KV-doa doa dapat. rizq pulak suka kalo org kata "rezeki..rezelki.." ingat orang panggil nama dia.

Anonymous said...

Itu la pasal, memang tadak rezeki la...kena juga balik kampung time tu minta tunda pun tak bleh, memang bukan rezeki :) bila hantar penyertaan lagi dah tak panggil2... tak pe lepas ni try lagi guna add sini kot2 lepas he he he...amin!!!
-lyn-