Tuesday, February 28, 2006

30 sen does matter!

Aku tengah GERAM..GERAM..dan GERAM.. tapi aku tak tau nak marah kat saper.

Naper lah minyak ni naik sampai 30sen sekali gus?? Derang (entah saper) tak tahu ker yang rakyat ni tak berduit nak bayar duit minyak banyak banyak? Dah minyak naik, barang barang lain pun naik jugak ler! Abis tu camana aku nak simpan duit? Camner pulak aku nak jadi kaya?

Isshh.. malas dah aku pikir. So kengkawan yang mengunjungi blog aku.. I will be missing U guys for a few days. Flying off to Medan tmrw. Will upload more Medan pictures next week.

Till then. Adios!

3 comments:

Arena said...

terkulat-kulat jek muka aku dengan ed semalam masa announcement pasal harga minyak naik... tensennya.. sure lepas ni semua brg harga naik..gaji aku jugak yang tak naik2..

MAMARISYIA said...

Arena: tgk muka kat gambar tu macam tak tensen pu...muahahha...

Mar,
Selamat bercuti dong!!!

marlinabaharom said...

arena-gaji naik ciput..harga brg melambung lambung.. mana tak tensi!

mamarisya-ya ampuun! selamat bekerja yer! kerja rajin rajin..muahaahaahaaaa.... (aku nyer gelak lg panjang..)