Wednesday, February 21, 2007

WEIRD!!!!!!

Aduhhhhhh... kengkadang susah jugak nak memikir kan apa yang weird mengenai diri sendiri ni kan. Bagi diri sendiri rasa benda tu dah biasa dengan kita, but may be for other people, it IS a weird thing!

Tapi disebabkan boss aku masih coto coti raya cina, so aku ada masa lah nak memikirkan benda benda weird yang biasa aku buat. So bear with me...ok!

RULES: People who are tagged should write a blog post of 6 weird things about them as well as state this rule clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. Don't forget to leave a comment that says 'you are tagged' in their comments and tell them to read your blog.

1. Setiap hari aku mesti, tak boleh tidak, mesti shampoo rambut aku ni haaa... Kalo aku tak basuh rambut, aku rasa fening... sakit kepala... sticky.. semuanya ada. Ada orang pernah tanya aku, aku ni mandi W****B ke setiap hari? Isshh.. haru betul! Apa derang ingat kalo basuh rambut jer, maknanya aku **tuuutt*** lah yer! Kureenngg.......!

2. Kalo nak tu... nak jugak! Hubby kengkadang fening dengan aku ni. Aku kalo nak sesuatu tu, mesti nak jugak. Tak boleh kata nanti, tak boleh kata no... Aku mesti nak jugak barang yang aku hajatkan tu. So sekarang aku nampak Rizq sudah pun mewarisi perangai aku nie... BRAVO son!

3. Bilik air adalah segala galanya. Even though bilik air kat rumah aku tu, tak der lah besar. Normal size for a two storey link house. Tapi aku suka hias bilik air. Aku sangkut frame gambar, aku taruk vase, aku taruk bunga... Aku happy kalau bilik air aku cantik. Aku suka mandi lelama. Tapi sekarang ni susah sket nak berla lamaan dalam bilik air coz Rizq selalu nak ikut aku masuk sekali... Paghah budak sorang nie!

4. Fobia bila tengok rambut bertaburan. Aku ni tak suka & tak boleh tengok kalau ada rambut jatuh merata rata atas lantai atau atas karpet ker. Aku sanggup merangkak rangkak atas karpet mencarik rambut aku yang jatuh... Issshhhhhhh....
5. Haa... sesiapa yang lapar & perlukan makanan segera, bleh contact aku. Dalam drawer kat opis ni macam macam makanan ader! Dari mee maggi, chocolate, biskut, potato chips.. semua nya ada. Aku memang suka mengumpul makanan kat opis. Bukannya apa... senang kalo tetiba lapar, bleh tarik drawer and pilih saja. Boss boss aku pun suka sebab kalo anytime derang lapar, derang mintak jer kat aku.
6. Last but not least.... aku suka makan fast food. Kalo everyday orang ajak aku makan fast food, aku ok ajer. terutama pizza & McD. Errmm.. lazat! Sungguh lazat!
Hee..hee.. now comes the time for me to name 6 persons. Jadi.. IV, alinlai, dot, irfa, MR, & Ontahsapo... sila sila lah yer.....

11 comments:

ontahsapo said...

apsal pulak aku yg kena tag ni...? adush....

HAPPYIRFA said...

first time kena tag nih?
camna hah nak buat?
nantilah saya pikir apa yg weird ttg saya ..ho ho

Unknown said...

tuh y no.6 tu.. kalau bleh aku pun nk tu he hehe...

Kiah Kardashian said...

hahahha...samer jer kita. Tapi part no.1 tu yang nak gelak sakan. hahahahahah. Aper da orang nih. takder kojer lain ker. Masa aku kat opis dulu pun mmg tempat jajan. Memacam ader...boss mesti datang tempat aku carik biskut!

Kaklong Syikin said...

salam,

wah, fobia tgk rambut bertaburan tu mmg betul2 weird..

duk imagine ni, mesti bilik air MB mcm hotel sytle punya :D

aNIe said...

Marlina ...hahaha...diorang ni pun satu kan...asalkan mandi cuci rambut je ingatkan mandi wajib...otak tu kelain aje...

Kalau marlina phodia kalau rambut gugur..(kelakar terfikir marlina merangkak cari rambut)...kak lady phobia kalau gigi ni terasa sakit lain macam...mula lah takut sampai termimpi-mimpi...

Bilik air kak lady takdelah letak frame ke bunga ke...tapi nak bersih lah jugak...nanti kalau tak bersih...masa duduk buang air tu mata pandai aje kat sudut2 yang suka mengumpul kotoran

blackpurple @ jowopinter said...

Laaa..ada balik tag-mengetag ni. he he he...


Shampoo rambut tu kiraweird gak ek...?

RaFFLeSiA MeRaH said...

aku pun kalo tgk rambut fobia sesgt, x suker...tah, tiap kali nampak rambut, rasa cam rumah tu x penah disapu jerr...padahal baru pas sapu nampak rambut selai, aku leh kutip rambut tu....hehehehe...

Mummy Rizq said...

OS-tak per.. pas ni ko tag org plak...

irfa-jgn luper naa.....

halo-1800181800!

zakiah-otak mesti pikir lain kan!

kak long-tak der la macam hotel.. bilik air biasa jer cuma ada gambar & pokok jer hee...

kak lady-bilik "MENUNG"GU mesti bersih kan... kalo tak, dah mandi pun rasa blom cuci...

BP-shampoo rambut tak weird, tp bg setengah org shampoo rambut hari hari tu weird!

RM-sama ler kita kan....

ibuVouge said...

ko ni kan aku buat nanti la.. jenuh la pikiq pasal weird ni...tapi aku mcm suka bila ko tag OS

shete said...

y2p95j9b90 r0r40q2o33 i1w32c8l57 j9w03v9a39 q7g40z1m52 f8e39q6z81