Wednesday, August 01, 2007

Dah Masuk Bln Lapan 07


Ini namanya gambar anak beranak tengah tak der kerja... tengah syok sendiri! Hee.. hee..


Tak der story menarik nak citer. Hubby pun dah balik dari Medan dah. What I got from there? Hubby bought me 2 Polo Ralph Lauren shirt. Bleh lah buat pakai kerja. Then dapat sehelai Levis jeans. Ermmm.. ni bleh untuk pakai raya nanti. Oooppss jangan salah anggap plak. Bukan pakai di pagi raya.. tapi untuk berjalan jalan di musim raya.. Hee.. hee... I like it!!


Bulan August ni bleh katakan every wiken aku akan sibuk. Ada ajer program:-


4-5 Aug - Will be attending hubby's family day dekat Lost World of Tambun. Ada dinner skali. Theme is Hawaiaan.. semalam dah dapat baju matching me & hubby kat BB Plaza.
11-12 Aug - Nak balik kampung aku kat Teluk Intan. Mak buat kenduri sambut puasa. Yeaahhooo.. BALIK KAMPUNG..!!
17 - 18 Aug - Kena attend hubby's uncle's wedding kat Utara Perak. Tak ingat apa nama tempat tu.
20 - 22 Aug - Ikut hubby ke Damai Laut Golf Resort. Dia kena attend LDP kat sana. Aku & Rizq tumpang sekaki.
25 Aug - Insyaallah kalau tak ada aral melintang nak attend Dot's son's birthday party..
31 Aug - 2 Sept - Ha.. Haa.. Aku ke Jakarta for teambuilding + menyongkets!
Aduhh.. penat aku tengok schedule aku for this month.

18 comments:

KV said...

sibuk nya hang. Eh, plg best dpt ole2 tu. Jeles aku!! Hik hik

Sya said...

wah.. berjalan aje..he he he jangan lupa sopping raya kat Jakarta

rafiqaheliza said...

Hey, I rasa I pun kena jot down ala2 journal cam u buat ni lah. August is a bz month for me...Takut overlook..

Yours Truly ... XOXO said...

wawawaaa bejalan sakan...syok woo.. ;P

Anonymous said...

bestnya.... nak ikut la... bleh ka? Damai Laut tu cam menarik je :)

Mummy Rizq said...

KV-hubby memang cenggitu. kalo kemana mana selalu belikan baju tok aku...

kak sya - haruss.. kalo ada masa memang nak shopping sket..

rafiqa- sibuk plak kita bulan sebelum poser ni kan...

xoxo-cuti cuti malaysia ler katakan...

lyn-damai laut is popular for the golf course. meh sini bw abg bulat!

NONIE AZIZ said...

yang last sekali aku tak puaih hati mana boleh pi teambuilding ngan nyongkets...sapa MD ko? meh sini aku nak kabakan kat dia!!!muahahahha...jgn lupa ole-ole kat aku jeans levi's selai cukup laaaaa...muahahha

aNIe said...

Mar...sibuk2 pun best sgt sebab semua aktiviti dengan hubby & rizq...

Selamat menyongkets di Jakarta

13may said...

bila nak sambut merdeka???
hahha :P

Mummy Rizq said...

MR-mana bleh beli Levis ko?? ko tak tunjuk body 'AFTER' hee.. hee..

kak lady-except yg pi jakarta tu tak bersama sama.. sedih...

13may-ada gak tanya kat MD.. cemana Merdeka? Tau apa dia jwb? I'm Singaporean! Isshh peghabih bogheh ajer..

Zetty said...

best la ko, bz pun bz yg bleh jenjalan .. kira ok laa tuh ... siap bleh bershopping lagi .. best .. best ... jeles aku .. negara jauh2 aku dah sampai, Indon tak penah la plak lagi menjejakkan kaki .. teringin nak mengabihkan duit bershopping kat sana .. dengar kata Bandung yg best nak shopping ek .. ntah bila laa ada rezeki nak pegi sana ...

Cat Cat said...

Waduh Mummy, sibuk sesangat bulan Ogos ni ya... Kenduri, shopping, kenduri lagi, shopping lagi. Bestkan kalau bulan2 gitu.. HAHAHA!

Mak Su said...

banyaknyer xtvt mummy rizq ni... jenuh berjalan2

Mummy Rizq said...

yatie - plan asal memenag nak gi jakarta / bandung. tp last minute maybe tak ke bandung.. dgr memang best shopping kat sana..

cat - eee... kalau bleh tak nak sibuk sgt. nak jugak spend time kat rumah during wikens!

mak su - yea lah mak su. tetiba plak sibuk this month.

Jungle Playland said...

Huhuhu! Rizq & Co datang Aidan's party... Mar, wow giler pack ur schedule...

But trip to Jakarta.. ooo bestnyer!

Sastri said...

wow... banyaknya program berjalan... harusss jelesssss nihh...

Cik Tat said...

amboi..penuh sebulan...bz sungguh ko yer...hehehe

Mummy Rizq said...

dot - i will try to make it to aidan's party... but no promise eehh!!

sastri - ala sas.. sas pun LAGI banyak berjalan kan!

the singa - yer lah. terbz plak this month!